fredag 4 april 2008

gissningsleken. 3 möjliga tullgs.

"tror jag bara slicka patte"


"å fy fan"

"alldeles för drid"

"vilka jääla pattar hon hade fyttihelvete"

"whatte, har vi åkt taxi hem?

"jag stryger typ, jag trodde jag skulle stryge"

"hur var kroppen i övrigt då?"
"riktigt jävla ruggig asså"

"jag tror jag var för drid för å ens hångla"


"var det hon du hångla med? hon var riktigt vidrig ju"


"jag var nära å spy inne på garfs, visste ente om jag skulle pessa eller spy"

"hur hamna jag på crystal?"

"visste inte att jag åt pizza förrän jag började spy"

"50cent extra så fick man ju dubble groggar"


"jag kan ju inte säga att jag har direkt koll på vad jag gjort"

6 kommentarer:

Anonym sa...

G+ låter det som

He sings... sa...

HAHAHAHAHAHA!


ps. jag vet vem som står för vad. hihihihihihi

Kalle sa...

Allan eller?

Anonym sa...

tror inte en sekund att de e min lille pojk...tänk på att morsorna e inne å kollar

Man Child sa...

kul att farsans initialer står för jude. hah ha ha. inget ont om judar.

Kalle sa...

hihi